вівторок, 28 лютого 2017 р.

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА

ЕЛЕКТРОННА ПОШТА
1. Під'єднання комп'ютера до Інтернету.
Послуги електронної пошти та інші послуги Інтернету платні. Щоб їх отримати, треба зареєструватися в місцевого адміністратора (інший термін — провайдер) Інтернету.
Є сервери, де можна зареєструвати свою поштову скриньку й отримувати послуги безкоштовно, наприклад, gmail.com, ukr.net, yahoo.com та інші. Сервер gmail.com є в США. Отже, якщо ви схочете надіслати безкоштовно листа товаришеві в Києві, який користується цим сервером, то він спочатку потрапить до США, а потім до Києва. Але у будь-якому випадку ПК потрібно під'єд­натися до Інтернету через провайдера.
Є два головні способи під'єднання ПК до Інтернету: постійне (потребує виділеного каналу — телефонної лінії, радіоканалу); сеансове (під'єднання до Інтернету на деякий час).

2.   Електронна пошта (e-mail).
Електронна пошта призна­чена для обміну повідомленнями між абонентами за допомогою мережі. Для цього треба скористатися будь-якою програмою, що підтримує електронний зв'язок. Наприклад, MS Outlook, що входить до пакета Microsoft Office.
Функціонування таких програм базується на поштових стандартах, які забезпечують поштові протоколи SMTP (Simple Mail Transfer Protocol), POP3 (Post Office Protocol) і IMAP (Internet Mail Access Protocol).
Вхід у поштові програми в системах колективного доступу захищений паролем, який треба зберігати в таємниці, оскільки послуги Інтернету зазвичай платні. Крім цього, пароль призначений для захисту інформації.
Кореспонденція нагромаджується і тимчасово зберігається на серверах. Користувач у будь-який час через свій комп'ютер може зв'язатися із сервером й отримати кореспонденцію. Відповіді на свої листи можна отримати протягом декількох хвилин незалежно від того, де знаходиться адресат. Приклад електронної адреси: teacher@lpml.com.ua де lpml.com.ua - адреса сервера, а  teacher - ім'я користувача поштової скриньки.
3. Правила й етикет електронного листування. ,
Лист повинен бути коректним та коротким, а додаткову інформацію (текст, графіку, музику) додають (приєднують) до листа окремим файлом. У листі можна використати такі умовні позначення для виявлення почуттів, які зрозумілі у всьому світі (це елементи міжнародного поштового етикету):
: ) — усмішка;                       :-\    — невпевненість;
:-( — незадоволення;            :-<   — ненормальність;
— захоплення;                 ; )    — підморгування;

   — мовчанка;                  : {   — людина з вусами.

Немає коментарів:

Дописати коментар