Конкурс "БОБЕР"
1.
Конкурс
відбуватиметься у неділю 6 листопада 2016 року. О 9.00 на сайті informaticlpml.appspot.com будуть розміщені пакет завдань (у архівному файлі Beaver2016_6_11
- для учнів 6-11
класів) та пароль. Завдання
можна виконувати протягом цілого дня.
2.
Щоб
отримати пакет завдань та пароль потрібно: зайти на вказаний сайт,
вибрати закладку (вгорі, над малюнками) Інформація
для учнів, вибрати Логін Бобер зі списку, задати пароль 811, натиснути кнопку справа. З'явиться випадаюче вікно з пакетом
завдань та паролем.
Якщо в Explorer вгорі з'явився рядок, що не відкривається випливаюче вікно, то на цьому
рядку викликати контексне меню і вибрати
команду - дозволити відкривати випливаюче вікно. Тоді ще раз задати логін та
пароль.
Якщо
в Chrome в правому верхньому куті з'явився червоний знак перетину
двох ліній, то клікнути на ньому мишкою і вибрати перемикач Always pop-up...Тоді з'явиться випликаюче вікно із
завданнями.
Якщо
в Opera в нижньму лівому кутку з'явилось вікно з повідомленням, то клікнути на ньому. Тоді з'явиться
випликаюче вікно із завданнями.
3.
Якщо немає можливості брати участь у конкурсі вдома, то повідомте про це свого вчителя інформатики і
братимете участь у конкурсі у понеділок 7.11 (у ліцеї).
4.
Заархівовний
файл із завданнями потрібно зберегти в окремій папці на жорсткому диску.
Розархівовувати його потрібно у тій же папці. Зверніть увагу, щоб папка, де
розміщені завдання, була доступна не лише для зчитування, але і для запису.
Інакше файл відповідей буде порожнім.
5.
Після
розархівації в поточній папці утвориться
папка Beaver2016_6_11. Вона міститиме папку data та виконуваний файл Bober. В папці data нічого
змінювати не можна, вона забезпечує роботу програми. Можна запускати лише файл Bober.
6.
Уважно ознайомтесь з правилами конкурсу, які
записані на перших сторінках цього файлу. Для цього надається можливість перед
конкурсом (час на читання правил не включається у тривалість конкурсу).
7.
Конкурс
триває з 1 год 30 хв. Час на заповнення учнем електронної анкети не враховується.
Після завершення надішліть електронною поштою файл-відповідь
(result*.bbr) учневі, відповідальному за конкурс
у Вашому класі. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після виходу
учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data, у поточній папці і на робочому
столі. Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не
зчитається.
8.
Учень,
відповідальний за конкурс у Вашому класі, збирає файли-відповіді учасників
конкурсу (свого класу). Якщо станеться малоймовірний випадок, що якісь файли
матимуть однакову назву, то можна дописати довільну цифру у назві одного з цих файлів.
9.
Файли-відповіді
всіх учасників конкурсу Учень,
відповідальний за конкурс у Вашому класі збирає у папку, назва якої – назва класу (наприклад,
8-А), папку стискає (створює архів) і надсилає вчителю (електронна адреса - i.study.it.1@gmail.com) 7 листопада. У цій же папці – список всіх
учасників конкурсу від класу.
Бажаю успіху !
Немає коментарів:
Дописати коментар